Pred pár týždňami Snapchat v USA spustil vlastný shop vnútri appky. Teraz dokázal jeho silu, keď vypredal nový model tenisiek za 23 minút.
Jasné, dosť pomohol hype-faktor produktu a fakt, že šlo o jediný spôsob, ako sa k ešte nevydaným teniskám dostať. Funkčnosť a jednoduchosť platformy sa ale podarilo preveriť aj tak.
Nákup začínal naskenovaním Snap kódu na Nike afterparty NBA all-star game. Potom sa všetko odohralo práve v novospustenom obchode Snapchatu. Ten je spoločným dielom s dobre známym Shopify. Ďalší partner, Darkstore, sa zas postaral o to, aby sa tenisky k novému majiteľovi dostali do 2 hodín.
Predpredaj bol súčasťou väčšej kampane Nike a Snapchatu práve počas NBA all-star game. Tá zahŕňala napríklad nové kampaňové filtre či prvky rozšírenej reality. Nike bohužiaľ nepovedal, koľko párov AIR Jordan 3 Tinker v rámci akcie predal.
Bude takto vyzerať budúcnosť nakupovania? Uvidíme po prvých testoch medzi širším publikom, trebárs aj s menej príťažlivými produktmi.