Zasiahnite masy na YouTube cez TrueView for reach

Autor:

YouTube rozširuje možnosti nákupu TrueView formátu o CPM model. Volá sa jednodnoducho – TrueView for reach.

Od začiatku apríla sa TrueView reklamy dajú nakupovať novým spôsobom – modelom CPM, t.j. platbou za zobrazenie. Reklama je optimalizovaná na dosiahnutie čo najvyššieho počtu divákov, čo sa môže hodiť napríklad pre zvýšenie povedomia o značke.

V beta teste TrueView for reach kampaní, 9 z 10 z nich zaznamenalo významný nárast v Ad Recall – priemerne až o 20 %.

TrueView for reach dopĺňa model platby za interakciu či dopozeranie reklamy do určitého času, ktoré sme na YouTube poznali doteraz.

Inšpirácia z Bumper ads

YouTube priznáva, že ho k tomuto kroku priviedol úspech tzv. Bumper ads – maximálne 6 sekundových nepreskočitelných reklám. S nimi sú vraj zadávatelia nadmieru spokojní. Vykazujú dobré čísla a pomáhajú zvyšovať práve povedomie o značke a jej zapamätateľnosť.

TrueView for reach je druhou novinkou v krátkom čase – pred necelým mesiacom YouTube predstavil TrueView for action, ktorý je naopak zameraný na konverzie. Namiesto na zásah sa sústredí na akciu a platí sa modelom CPA – cost per acquisition.

Boj s televíziou o zadávateľov reklamy je drsný a YouTube musí vyťahovať stále nové zbrane. A to je len dobre, keďže vyťažiť z toho nakoniec môžu všetci.

Páčil sa vám tento článok? Budem rád, keď ho budete zdieľať:

Komentáre

Potrebujete pomôcť so správou firemných sociálnych sietí alebo máte záujem o konzultáciu?

KONTAKTUJTE MA